Alla inlägg under september 2007

Av Playdude - 2 september 2007 11:49

Jag är så less på att mitt högra kalsongben alltid åker upp mot familjejuvelerna. Jag förstår inte varför?! Vad jag framför allt funderar på är varför det bara det högra och inte även(/eller bara) det vänstra?

 

Jag har nyligen inhandlat ett antal kallingar av diverse märken och former (alla är boxer) men nu efter att ha gått igenom (bokstavligt talat) alla paren så kan jag bara konstatera att trenden håller i sig…

 

Skall man bli tvungen att börja ha hängslen på vänsterbenet ner till sockarna för att hålla dem nere från att kova ihop sig bredvid kulorna? Det skäver ju! Sen så ser det så otrevligt ut när man måste gräva fram dem offentligt. Men man vill ju inte gå omkring och dunka på mot högerkulan så den svullnar upp.

 

Nästa sak som förbryllar mig, vafan pyssla jag med igår? Nu är det fasiken dags att dra ner på alkoholkonsumtionen… Att aldrig vara omöjlig och att varje galet påfund känns helt klockrent just då funkar inte längre.

 

Eller gör det de? Så länge man står för vem man är så är det ok, eller nä. Man måste fasiken rätta sig devis efter de sociala regler som samhället av idag har satt upp.



Ovido - Quiz & Flashcards