Direktlänk till inlägg 26 oktober 2009

En ärlig ringsignalleverantör, de ni! :)

Av Playdude - 26 oktober 2009 13:52

Jag och några vänner har under en tid arbetat med ett projekt att knåpa ihop en mer förtroendeingivande ärlig sida som inte gör allt för att vilseleda sina kunder till skillnad från Jamba, Cellus och gänget.


På vår webb kan du köpa en ringsignal, spel eller bild till en engångskostnad och vi har inte ens några abonnemang så du skulle inte kunna råka hamna i någon ond sprial om du så skulle vilja, a.k.a idiotsäkert. :)


Varför vi gör det här är så klart att vi vill tjäna pengar, det hymlar vi inte med men samtidigt för att vi tycker det är jävligt oärligt av "Gänget" jag nämde tidigare att ha vädigt dåliga vilkor som ingen orkar läsa igenom som i sin tur lurar och låser upp kunden till en viss period. Vilket gör att ringsignalen du trodde skulle kosta 30 kronor nu helt plötsligt går löst på 200 kronor eller mer för att du inte sa upp ditt abonnemeng. Ett abonnemeng som du iofs inte ens kan säga upp i många fall förens efter 30 dagar och kostar det då 50 kronor i veckan så blir det 250kronor... Men du så skulle komma ihåg det här och utnyttja de förmåner som följer med att vara medlem så är det fortfarande sjukt dyrt och det är bäst för dig att komma ihåg att säga upp ditt abonnemeng, villket du måste göra vid rätt tidpunkt för annars startar en ny period.


Vi tycker mao att vi lyckats väldigt bra med vår tjänst och adressen till den är http://hampis.se/ . Hoppas ni uppskattar den, mer innehåll kommer nästan dagligen. Det finns dessutom andra kul saker som raggningsrepliker, webbspel, skämt osv.



Kommentera gärna sidan i vårt forum så vi får veta vad vi kan göra bättre! :)


http://www.hampis.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Playdude - 23 oktober 2007 16:04

Scenario ett, ni skall åt samma håll och ni går och småpratar. Någon av er skall av före och ni säger adjö och den andra går vidare.   Scenario två, ni går åt samma håll, en skall av före och ni stannar men den här gången stannar ni och ”ber&r...

Av Playdude - 21 oktober 2007 17:18

Sommaren är slut, verkligen slut. (Kanske har varit det ett tag nu, men de släpper inte ut mig så ofta.)   Depressioner och ångestattacker börjar att med allt tätare intervall gnaga på oss nordbors sinnen. Våra själar visar åter på det tomrum vi alla...

Av Playdude - 2 september 2007 11:49

Jag är så less på att mitt högra kalsongben alltid åker upp mot familjejuvelerna. Jag förstår inte varför?! Vad jag framför allt funderar på är varför det bara det högra och inte även(/eller bara) det vänstra?   Jag har nyligen inhandlat ett antal k...

Av Playdude - 11 maj 2007 15:37

Tänk på det, de är en fet skillnad.

Av Playdude - 9 maj 2007 21:04

Tänkte bara en snabb tanke som började bekymra mig. Hur skall det gå för framtidens tiggare när ingen har kontanter på sig längre utan alla har betalkort eller någon typ av chip inplanterat i handen som man betalar med?   Kommer de ta kort eller komm...

Ovido - Quiz & Flashcards