Direktlänk till inlägg 24 mars 2007

Gör din egen porrfilm

Av Playdude - 24 mars 2007 09:43

Nu i min vetskap så är väl inte problemet i Sverige på det här området katastrofartat. Men ”ännu” så finns det en hel del stackars flickor (och pojkar) som blivit hitsläpade som sexslavar, sen så finns det ett par andra stackars flickor (och pojkar) som pga att det är olagligt att sälja sex nu är arbetslösa. Men framför allt så finns det en annan grupp ännu mer olyckliga människor. Varför då inte statliga bordeller? Gör det som någon typ av systembolag, fast för sex. Varför inte?! Se till att ta bort chansen för de här otrevliga satarna vi annars lockar hit till Sverige då det finns en sån lukrativ bransch Sverige ännu inte har monopol på. Och se till att allt sker under ordnade former med koll på sjukdomar och utnyttjande. Sen vart en sån institution skulle få arbetskraft ifrån om man inte får ”importera”? Den frågan lossas jag inte ens att jag hörde för så blåögd är du väll ändå inte fortfarande?Ge de stackars ensamma själar som inte haft chansen, turen att få komma till på sista tiden en stund av njutning. Menar då i första hand de som har ett handikapp eller är för gammal för att hitta sig någon. Eller ja, man är aldrig för gammal men huvudet kan ju säga det och då blir det som ett handikapp så då räknar vi väl dem till den kategorin. Men även de olyckliga som bara vill ha någon att hålla om för en stund, få mysa lite och slippa tänka på den kalla grå ensamheten i vardagen för en sekund eller två.Om nu inte staten lyssnar på min lysande ide så finns det bara en sak att göra. Hitta kryphål åt er arbetslösa svenskar och potentiella kunder så ni slipper riskera fängelse. Varför inte söka tillstånd för att spela in porrfilm? Iden är så enkel, den skulle kunna komma från vilken spela in din egen cd studio som helst.Så här tänkte jag, kunden går till detta företag för att spela in sin egen porrfilm. (Kunden är den grupp vi redan talat om) Han får välja ut vad som skall hända i hans film och vilka som skall vara med sen är det bara att sätta igång med vad han/hon nu hade för idéer. När de hela är överstöka så betalar kunden inte för sexet utan för filmen som nu är inspelat och omslagen med ett klassfullt fodral.Nu uppmanar jag ingen att starta en sådan här verksamhet, jag ville ännu en gång bara skapa lite eftertanke. Etik och moral för att inte tala om logik går inte alltid hand i hand. Ibland kanske man skulle kunna tänka sig att tumma på den ena för att åstadkomma något bättre. Och nu för att förtydliga så menade jag inte logiken.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Playdude - 26 oktober 2009 13:52

Jag och några vänner har under en tid arbetat med ett projekt att knåpa ihop en mer förtroendeingivande ärlig sida som inte gör allt för att vilseleda sina kunder till skillnad från Jamba, Cellus och gänget. På vår webb kan du köpa en ringsignal...

Av Playdude - 23 oktober 2007 16:04

Scenario ett, ni skall åt samma håll och ni går och småpratar. Någon av er skall av före och ni säger adjö och den andra går vidare.   Scenario två, ni går åt samma håll, en skall av före och ni stannar men den här gången stannar ni och ”ber&r...

Av Playdude - 21 oktober 2007 17:18

Sommaren är slut, verkligen slut. (Kanske har varit det ett tag nu, men de släpper inte ut mig så ofta.)   Depressioner och ångestattacker börjar att med allt tätare intervall gnaga på oss nordbors sinnen. Våra själar visar åter på det tomrum vi alla...

Av Playdude - 2 september 2007 11:49

Jag är så less på att mitt högra kalsongben alltid åker upp mot familjejuvelerna. Jag förstår inte varför?! Vad jag framför allt funderar på är varför det bara det högra och inte även(/eller bara) det vänstra?   Jag har nyligen inhandlat ett antal k...

Av Playdude - 11 maj 2007 15:37

Tänk på det, de är en fet skillnad.

Ovido - Quiz & Flashcards