Alla inlägg den 17 mars 2007

Av Playdude - 17 mars 2007 16:53

Tänkte att eftersom de flesta av er mest troligt inte vet vem jag är så vore det väl kanske lägligt att börja från början. Men för att inte överväldiga era små sinnen och tröga intellekt så skall jag ta det här väldigt sakta och stegvis. I väldigt små steg.Det bästa tal jag någonsin fått av en tjej för att läxa upp mig var något i stil med som följer."Det tror du va?! Då kan jag tala om för dig att vi varnas på charmskolan för sådana som dig... kalla, beräknande, manipulativa besserwissers som bankar sig på bröstet i hopp om att några små flickor ska stöna högt i sin underlägsenhet!"Jag kan bara säga till mitt försvar att det inte alls är sant, hon hade fått mig helt om bakfoten. (Observera hur jag inte ens gav mig in i en diskussion på hur mycket det inte stämde utan bara avlade en punkt där.)Så, har ni bildat en uppfattning om vem jag är nu? Troligen, men vore det inte fel att döma någon efter vad en person sagt taget ur sitt perspektiv? För de flesta av er är svaret nej, vilket också är vad som bekymrar mig. Men som sagt små steg, nu skall jag lägga några rosor vid dörren för att förbereda min älskligs hemkomst från hennes shoppingrunda.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards